Sunday, February 26, 2012

JENGUK SINGGAH KUN @ASZU




Mengambil kesempatan sempena Pertandingan Olahraga Peringkat Zon Utara yang dijalankan pada 25 Februari 2012 bertempat di Kompleks Sukan Seberang Perai, satu perjumpaan KUN USPTN Kedah bersama atlet – atlet sukan olahraga Negeri Kedah yang berada di Akademi Serantau Zon Utara telah dijalankan seperti beikut :

Tarikh : 25 Februari 2012

Masa : 3.00 petang

Tempat : Akademi Serantau Zon Utara, Pulau Pinang

5 orang atlet olahraga Negeri Kedah yang berada di bawah Program Pelapis Serantau telah menghadiri perjumpaan ini. Atlet – atlet terbabit adalah seperti berikut :

1 ) Mohd Azuan Fahmi Zuhairi – Acara lontaran

2 ) Rizhan Rajmi – Acara lontaran ( Program tindik bersama ASZU )

3 ) Norhidayah Ahmad – Jarak sederhana

4 ) Shalini A/P Parthiban – Jarak jauh

5 ) Prisheiladevi A/P Somasundram – Jarak jauh

Antara tujuan perjumpaan ini dijalankan adalah bagi mengetahui status terkini atlet – atlet terbabit yang berada di bawah Program Pelapis Serantau selain daripada melihat keadaan atlet yang berada di bawah Program Pelapis Serantau. Atlet memaklumkan berkaitan dengan pencapaian positif mereka di kejohanan sepanjang mengikuti latihan di ASZU. Kondisi atlet dalam keadaan baik. Bantuan supplement daripada pihak MSN Kedah juga akan segera disalurkan kepada atlet – atlet ini.Diharapkan prestasi atlet – atlet ini semakin meningkat dalam menghadapi kejohanan – kejohanan yang mendatang dan diharapkan akan mencapai kejayaan terutamanya di Sukma Pahang 2012.

No comments:

Post a Comment