Wednesday, May 6, 2015

Laporan Pemantauan Sukan Pelayaran






Tarikh:30 April 2015
Masa: 5.30 petang
Tempat: Kompleks Sukan Pelayaran Kebangsaan, Langkawi, Kedah

KEHADIRAN :
1. En. Karimi Bin Abu Bakar (JPM)
2. En. Musmuliadi (JSM)3. Atlet – Tiada

LATIHAN
1. Tiada

UJIAN
- Tiada

PERTANDINGAN
- Atlet akan menyertai kejohanan ke 17 Tunku Laxamana Open Regatta di Port Dickson pada 7 hingga 11 Mei 2015

KECEDERAAN
- Tiada

PROGRAM BINAAN
- Tiada


ULASAN
1. Kehadiran atlet kurang memberangsangkan kerana keadaan cuaca pada hari tersebut kurang sesuai untuk melakukan latihan di laut.Jadi jurulatih mengambil inisiatif untuk berbincang dengan SDO mengenai program yang akan datang.


2. Sepatutnya pada hari tersebut, jurulatih dan atlet akan bertolak ke Thailand bagi menyertai kejohanan di sana tapi terpaksa batal kerana peruntukan kepada pihak Majlis Sukan Negeri tidak lulus. Jadi pihak jurulatih meluahkan rasa kekesalan tersebut kerana dikhabarkan persiapan bagi ke kejohanan itu sudah siap dan info mengenai status kelulusan agak lewat dimaklumkan.


3. Jurulatih memaklumkan bahawa bagi kejohanan di Port Dickson yang akan diadakan pada minggu hadapan satu selection baru akan dilakukan bagi memastikan atlet benar benar bersedia untuk ke kejohanan tersebut.


4. Mengenai permohonan ke kejohanan di Port Dickson yang akan datang, SDO memaklumkan bahawa permohonan sudah dilakukan dan masih menunggu kelulusan dan penerimaan ID daripada pihak Cawangan Pelapis dan follow up akan dilakukan pada hari selasa ini.


Sekian,
Terima kasih.

Laporan disediakan oleh En. Mohd Syafiq b. Md Ali.

No comments:

Post a Comment